Va oferim servicii de Spitalizare de zi pentru specialitatile Cardiologie, Medicina interna si Pediatrie si de Ambulatoriu de specialitate pe…..
Prezentul chestionar este anonim si are rolul de a oferi o imagine de ansamblu asupra calitatii serviciilor oferite de catre clinica noastra. Raspunsul Dumneavoastra la fiecare dintre intrebarile de mai jos reprezinta o informatie de pret, necesara evaluarii activitatii noastre. Va rugam sa raspundeti la toate intrebarile. Fiti deschis(a) si sincer(a)!
Raspundeti la intrebari bifand o singura varianta, care descrie cel mai bine situatia dvs.
Va asiguram de confidentialitatea datelor inscrise de catre Dumneavoastra! Nu trebuie sa semnati, acest chestionar fiind anonim!
1. Cat de multumit/a sunteti de serviciile primite de catre dvs. in regimul de Spitalizare de zi? Foarte multumit/aMultumit/aPutin multumit/aServiciu nesolicitat
2. Cat de multumit/a sunteti de amabilitatea si disponibilitatea personalului medical fata de Dvs.? Foarte multumit/aMultumit/aPutin multumit/aServiciu nesolicitat
3. Cat de multumit/a sunteti de calitatea informatiilor primite de la personalul nostru? Foarte multumit/aMultumit/aPutin multumit/aServiciu nesolicitat
4. Cat de multumit/a sunteti de modul in care personalul medical va comunica si va explica datele medicale concrete despre starea sanatatii dvs. (analize de laborator, examinari etc.)? Foarte multumit/aMultumit/aPutin multumit/aServiciu nesolicitat
5. Cat de multumit/a sunteti de calitatea curateniei din Compartimentul unde ati fost internat(a)? Foarte multumit/aMultumit/aPutin multumit/aServiciu nesolicitat
6. Cat de multumit/a sunteti de modul în care vi-au fost respectate drepturile, in calitate de pacient? Foarte multumit/aMultumit/aPutin multumit/aServiciu nesolicitat
7. Cat de multumit/a sunteti de calitatea hranei? Foarte multumit/aMultumit/aPutin multumit/aServiciu nesolicitat
8. Cat de multumit/a sunteti de calitatea serviciului de distribuire a hranei? Foarte multumit/aMultumit/aPutin multumit/aServiciu nesolicitat
9. Cat de multumit/a sunteti de calitatea lenjeriei si a efectelor (cazare)? Foarte multumit/aMultumit/aPutin multumit/aServiciu nesolicitat
10. Cat de multumit/a sunteti de calitatea ingrijirilor primite? Foarte multumit/aMultumit/aPutin multumit/aServiciu nesolicitat
11. Daca ar fi necesar sa va reinternati din nou, ati opta pentru aceeasi unitate sanitara sau ati recomanda aceasta unitate si altor pacienti? Cu siguranta daProbabil ca daCu siguranta nu
12. Ati fost informat/a cu privire la drepturile pe care le aveti? DaNu
13. Ati avut nevoie sa fiti insotit(a) de catre un cadru medical in timpul deplasarilor in spitalul nostru? DaNu
14. In cazul in care ati raspuns afirmativ la intrebarea 13, va rugam sa ne comunicati daca intr-adevar ati fost insotit(a) de catre un cadru medical (infirmiera / ingrijitor) in timpul deplasarilor in spitalul nostru. DaNuNu se aplica
15. Ati avut nevoie de suport medical in timpul deplasarilor in interiorul spitalului nostru? DaNu
16. In cazul in care ati raspuns afirmativ la intrebarea 15, va rugam sa ne comunicati daca intr-adevar ati beneficiat de suport medical in timpul deplasarilor in interiorul spitalului nostru. DaNuNu se aplica
17. Medicamentele administrate in spital: Au fost oferite doar de spitalAu fost cumparate de familie ( in acest caz, va rugam sa precizati ce tipuri de medicamente ati cumparat?Ambele variante
18. Precizati mai jos ce tipuri de medicamente ati cumparat (completati doar daca a fost cazul):
19. Sugestii privind imbunatatirea serviciilor furnizate:
Varsta dvs. sub 20 ani20-29 ani30-39 ani40-49 ani50-59 ani60-69 anipeste 70 ani
Sexul MasculinFeminin
Studiile dvs.: SuperioareMediiFara studii
Ati fost internat/a in Compartimentul: CardiologieMedicina internaPediatrie
Δ
Cum putem sti daca suferim de hipertensiune arteriala? Un control la medic ne poate lamuri în aceasta privinta. De obicei,…..
Asistenta medicala spitaliceasca – spitalizare de zi *) Pachet de baza acordat persoanelor asigurate *) Fiecare unitate sanitară afişează numai…..